"Молодий спеціаліст стає хорошим учителем, перш за все, дякуючи обстановці творчої праці педагогічного колективу і учнівського".
В.О.Сухомлинський
Молодий вчитель - це талановита, неординарна, багатогранна особистість, яка може повести за собою дітей. В нашій школі працює 4 молодих спеціаліста і у них вже склалось певне враження від роботи в стінах уже рідної школи.
Учні школи, члени редколегій шкільних газет «Дзвінок», «Форум» взяли короткі інтерв’ю у наших молодих вчителів, зміст яких пропонуємо вашій увазі.
«Дунда Анастасія Вікторівна, молодий спеціаліст, у червні 2013 року закінчила КЗ «Запорізький педагогічний коледж» за спеціальністю "Початкова освіта" та здобула кваліфікацію вчителя з початковаї освіти, вчителя інформатики початковаї школи, зараз продовжує навчання в Бердянському педагогічному університеті. З серпня 2013 року працює в КЗ «Малотокмачанська ЗОШ І-ІІІ ступенів» на посаді вчителя молодших класів (викладає предмет «Сходинки до інформатики») та педагога-організатора.
Навчаючись в коледжі, Анастасія Вікторівна ще не розуміла і не зовсім осмислювала ті великі і відповідальні завдання, які будуть покладені на неї, всю складність професії педагога. Та все це їй допомогли осмислити її наставники (Орловська В.М., Сапко С.В., Васильченко Л.І.), які здійснювали керівництво під час проходження переддипломної педагогічної практики в стінах Малотокмачанської школи. Вже тоді Анастасія Вікторівна зрозуміла, що батьки, держава довіряють їй найцінніший скарб світу - дитину, людину, свою надію, своє майбутнє.
Сьогодні вона виховує і навчає молодше покоління учнів, а це вимагає від Анастасії Вікторівни постійної творчості, невтомної роботи думки, величезної душевної щедрості і, найголовніше, любові до дітей. Звичайно, вона всіма силами намагається гідно впоратися із такими великими і відповідальними завданнями, тому і прислуховується до порад інших вчителів.
Часто уявляє собі, якими стануть її учні через рік, 5 років… І розуміє, якими вони будуть в майбутньому – це залежить і від неї. Анастасії Вікторівні хочеться, зустрівши їх через багато років, побачити, що це успішні, а головне – хороші і порядні люди.
Якою б не була важкою чи легкою доля вчителя, вона розуміє, що зробила правильний вибір, бо вже не уявляю себе ні в якій іншій професії. Щиро дякує працівникам школи і учням за теплий прийом, за те, що відчуває підтримку і добре слово від колег.»
«Борисенко Олександр Юрійович, в 2005 році вступив на 1 курс Запорізького національного університету на математичний факультет (спеціальність інформатика). Після 5-ти плідних, але важких років навчання в 2010 році отримав диплом з відзнакою за спеціальність математик-програміст, викладач інформатики. З серпня того ж року працює вчителем математики та інформатики в Малотокмачанській ЗОШ І-ІІІ ступенів. В 2011-2012 року перебував на службі в лавах ЗСУ. Після чого повернувся до улюбленої праці вчителя до школи, де працює і нині.
Робота вчителя завжди була важкою і клопіткою. Спочатку було досить тяжко і багато сумнівів про вибір професії. Але з часом у кожного вчителя з’являється впевненість в собі, нові знання, бажання до саморозвитку і самовдосконалення. Робота потребує певної віддачі і згодом стає невід’ємною частиною твого життя, а школа твоєю другою домівкою, де не дивлячись на всі труднощі, затишно і приємно. І найбільшою вдячністю є вдячність дітей, для яких він став не лише вчителем, а й старшим товаришем. В планах на майбутнє Олександр Юрійович звісно хоче підвищити рівень педагогічної майстерності і має надію, що в його портфоліо з’являться безліч грамот і подяк, а його вихованці будуть займати найвищі місця і отримуватимуть нагороди в галузі математики та інформатики.»
«Кукса Анна Володимирівна, закінчила Запорізький національний університет за спеціальністю «Хімія». У 2011 році почала працювати на посаді вчителя хімії в Запорізькій суспільно-гуманітарній гімназії № 27. Після завершення навчального року повернулася в рідне село і почала працювати в Малотокмачанській ЗОШ І-ІІІ ступенів на посаді вчителя хімії, біології, трудового навчання. В цьому ж році вступила на заочне відділення ЗНУ для отримання ОРК «магістр».
На своїх уроках використовує в максимальному об’ємі сучасні мультимедійні засоби навчання, наочність, демонстраційні експерименти. На її думку це дозволяє краще опанувати матеріал предметів «Хімія» та «Біологія», розвивати пізнавальну діяльність та мотивувати до навчання.
Своєю роботою Анна Володимирівна задоволена, тому що може передати свої знання учням. Учні з цікавістю займаються на уроках: вступають в дискусії з проблемних питань, виконують лабораторні і практичні роботи, спостерігають за демонстраційними експериментами. На уроках трудового навчання учні вчаться шити, вишивати, плести гачком, спицями, робити різноманітні поробки з паперу.
Результатом її роботи можна вважати досягнення учнів в районній олімпіаді з хімії (ІІІ місце Гринь Є.), з біології (І місце Кальдяєв В.) і участь в міжнародному конкурсі «Геліантус» (учні 7 класу – Воленко С., Рогозіна О.).
В майбутньому Анна Володимирівна хоче підвищувати рівень своєї кваліфікації, щоб краще зацікавлювати учнів і досягнути нових висот разом з учнями, адже не дарма кажуть: «Учитель і учень зростають разом.»
«Біньковська Олена Сергіївна, закінчила Преображенський НВК «Школа-дитсадок» в 2010 році. Після закінчення школи , для неї не виникло проблеми обрати професію та визначитись зі своїм призначенням, адже, будучи ще ученицею школи її завжди надихали вчителі на пошуки свого місця в житті. Навчалась в Мелітопольському державно-педагогічному університеті ім. Б.Хмельницького. Закінчивши університет, Олена Сергіївна розпочала роботу у Малотокмачанській ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Головна родзинка її роботи – це можливість працювати з дітьми. Викладання англійської мови учням молодшого шкільного віку приносить Олені Сергіївні неабияке задоволення. Разом з дітьми роблять перші впевнені кроки в пізнання англійської мови. Вона живе в кожній дитині – вони її натхнення. Робота для Олени Сергіївни – улюблений спосіб пізнання, творчості, спілкування, самовираження. ЇЇ учні – однодумці, що довірили їй частку своєї долі. Олені Сергіївні, молодому педагогові, потрібно розпорядитися цим мудро і точно.
Самовдосконалення, саморозвиток, як вчителя, кар’єрний зріст - все це вона хоче реалізувати в майбутньому. Маю надію, разом з учнями, прийняти участь та зайняти призові місця у Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Грінвіч».
Малотокмачанська ЗОШ І-ІІІ ступенів стала її другою домівкою, учні – натхненням, а досвідчені педагоги школи – наставниками.»