|
Педагогічний колектив
У навчальному процесі все важливе, все має значення. Якщо ви переступили поріг школи, вирішили своє життя присвятити вихованню людини, то пам'ятайте, що ви не тільки живе сховище знань, не лише спеціаліст, який уміє передати інтелектуальні багатства людства молодому поколінню, запалити в його душі вогник допитливості, любові до знань. Ви один із скульпторів, що творить людину майбутнього... В.О.Сухомлинський
Школа здатна до розвитку, на нашу думку, при умові її постійного оновлення і раціонального використання досвіду педагогів, що формували її традиції протягом багатьох десятиліть.
З вдячністю пам’ятаємо плідну педагогічну працю Логвина І.Й., директора школи, відмінника освіти УРСР, СРСР, нагородженого медаллю ім. А.С. Макаренка, який очолював педагогічний колектив школи більше двадцяти років, вчителів школи, відмічених державними нагородами: Касян Валентину Костянтинівну, вчителя початкових класів, нагороджену орденом "Знак Пошани"; Самаренко Ніну Іванівну, вчителя англійської мови, нагороджену медалями "За трудову відзнаку” , " За трудовую доблесть”. З теплотою згадуємо педагогічну діяльність вчительських династій Бараніченко Н.П., Бараніченко Є.М. - Собко Н.Є.; Савченко І.І. – Савченко О.Є.- Марченко З.І., Химич Л.І. - Кохан Н.Л., Касян В.К. - Рябуха Л.В., Кривило Г.С. - Рябошлик Н.А., Альховик В.В. - Іщенко О.М. та подружніх пар педагогів: Логвин І.Й. - Логвин О.А., Петрикей В.М. - Петрикей М.М., Подоляк Д.П. - Іващенко Н.Н., Бібік М.К. - Чумаченко М.С., Чубенко Н.К. - Чубенко І.Я., Дружко А.Т. - Дружко В.В., Кошман О.Г. - Кошман Т.І., Долгополов В.П. - Долгополова В.М. та інших.
В сучасних умовах освітню діяльність у школі здійснюють 31 педагогічний працівник. 25 педагогів мають вищу педагогічну освіту, 6 молодших спеціаліста, бакалавр. 8 педагогів мають звання "Старший вчитель", 1 педагог має звання "Учитель-методист", 3 вчителя нагороджені знаком "Відмінник освіти України", 4 - грамотами Міністерства освіти і науки України, 12 - грамотами обласного управління освіти і науки.
Кваліфікаційний рівень педагогічних працівників
Малотокмачанської гімназії
Загальна кількість педагогічних працівників |
Вища освіта |
Мають кваліфікаційну категорію
«спеціаліст вищої категорій» |
Мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорій» |
Мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорій» |
Мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст»
|
Педагогічне звання
«Старший
учитель»
|
Педагогічне звання
«Учитель-методист»
|
20 |
15 |
7 |
5 |
2 |
1 |
6 |
1 |
Кваліфікаційний рівень педагогічних працівників Малотокмачанської гімназії
Плекаємо надію на нове покоління наших випускників, які проходять навчання у вищих навчальних закладах України і здобувають основи вчительської професії. На даний час за педагогічною спеціальністю навчається 5 наших випускників. Професію вчителя історії здобувають 1 випускник, вчителя початкових класів – 4.
Методична робота в школі здійснюється через діяльність шкільних методичних об’єднань:
Голова методоб’єднання - Рябуха Л.В. – учитель української мови та літератури, має вищу кваліфікаційну категорію, педагогічне звання «Учитель-методист».
Склад методоб’єднання:
- Гамов О.Г. – учитель історії, має вищу кваліфікаційну категорію, педагогічне звання «Старший учитель».
- Заяц Л.М. – учитель української мови та літератури, спеціаліст.
- Суставова Н.В. – учитель української мови та літератури, має вищу кваліфікаційну категорію, педагогічне звання «Старший учитель».
- Лісняк Ю.В. – учитель англійської мови, має першу кваліфікаційну категорію.
- Васильченко Л.І. – учитель світової літератури, має вищу кваліфікаційну категорію, педагогічне звання «Старший учитель»
- Іщенко О.М. – учитель української мови та літератури,має вищу кваліфікаційну категорію, педагогічне звання «Старший учитель»
- Лось Ю.В. – учитель історії, бакалавр.
Методичне об’єднання вчителів предметів природничо-математичного циклу
Голова методоб’єднання - Московка С.В. – учитель географії, має першу кваліфікаційну категорію.
Склад методоб’єднання:
- Штанько О.В. – учитель біології, має першу кваліфікаційну категорію.
- Панасенко В.Я. – учитель фізики та математики, має вищу кваліфікаційну категорію, педагогічне звання "Старший вчитель".
- Сиротенко Ю.С. – учитель хімії, має першу кваліфікаційну категорію.
- Супрун А.В. - учитель фізики, молодший спеціаліст.
- Кушніренко Н.С. – учитель фізичної культури, бакалавр.
Методичне об’єднання вчителів початкових класів
Голова методоб’єднання – Величко І.М. – учитель початкових класів, має вищу кваліфікаційну категорію, педагогічне звання «Старший учитель».
Склад методоб’єднання:
- Чубенок С.Ю. – учитель початкових класів, молодший спеціаліст.
- Старіченко Ю.В. – учитель початкових класів, молодший спеціаліст.
- Горячковська Н.О. – учитель початкових класів, учитель англійської мови, має другу кваліфікаційну категорію.
- Остряниця О.Д. – учитель початкових класів, має другу кваліфікаційну категорію.
Методичне об’єднання класних керівників
Голова методоб’єднання – Суставова Н.В. – заступник директора школи з виховної роботи.
Склад методоб’єднання:
- Горячковська Н.О. – класний керівник 1 класу.
- Величко І.М. - класний керівник 2 класу.
- Чубенок С.Ю. – класний керівник 3 класу
- Старіченко Ю.В. – класний керівник 4 класу.
- Остряниця О.Д. – класний керівник 5 класу
- Лось Ю.В. – класний керівник 6 класу.
- Іщенко О.М. - класний керівник 7 класу.
- Васильченко Л.І. – класний керівник 8 класу.
- Лісняк Ю.В. – класний керівник 9 класу.
- Пустовар Н.С. – практичний психолог, класний керівник 11 класу
З метою розв’язання загальношкільних та предметних методичних проблем в школі працюють творчі групи вчителів:
- «Нетрадиційний урок. Яким він має бути?» – вчителі української мови і літератури та зарубіжної літератури;
- «Нові підходи в освітньому процесі початкової школи» - вчителі початкових класів;
- «Сучасна практична спрямованість уроків трудового навчання» - вчителі трудового навчання;
- «Використання в навчальному процесі місцевого краєзнавчого матеріалу» - вчителі історії, географії;
- «Виховання здорового способу життя» - вчителі фізичного виховання та основ здоров’я;
- «Елементи сучасних технологій на уроках хімії, фізики, математики» - вчителі математики, фізики, хімії;
- «Інформаційно освітній простір уроків іноземної мови» - вчителі іноземної мови;
- «Формування вмінь самостійної роботи учнів у процесі навчання» - вчителі біології.
Видавнича діяльність
Передмова до видання
шкільного педагогічного журналу "Шкільний світ”
Започаткування видання шкільного педагогічного журналу "Шкільний світ” ставить на меті надання методичної допомоги педагогічним працівникам школи в удосконаленні навчально-виховної роботи через доступність нормативно-правової бази з питань організації навчально-виховного процесу, обміну напрацюваннями передового педагічного досвіду працівників школи. Шкільний педагогічний журнал містить методичні рекомендації по удосконаленню навчальної та виховної роботи – результат роботи шкільних методоб’єднань, результати роботи окремих вчителів та закладу в цілому по реалізації проблемних тем, методичні розробки уроків, виховних заходів, шкільні Положення про конкурси.
Шкільний педагогічний журнал - скарбничка результатів творчої діяльності педагогічного колективу школи.
Періодичність видання 1 раз на рік.
|
|