Класний керівник повинен мати мудрість учителя, відповідальність старшого товариша, доброту матері, строгість батька. Для учня в школі немає ближчої людини, ніж класний керівник. Від класного керівника залежить ступінь сформованості дитячого колективу. Вміння згуртувати навколо себе дітей, то великий дар і велика робота. Вміння захопити, повести, відкрити світ — неоціненний скарб справжнього педагога.
Тому головним завданням методичної роботи у нашій школі є надання реальної, дієвої допомоги класним керівникам та вихователям у процесі розвитку їхньої майстерності як сплаву професійних знань, навичок і вмінь.
Так, 31 березня на черговому засіданні методоб'єднання класних керівників на черзі денній були розглянуті питання:
- Про розвиток в учнів життєвих компетентностей на основі цінностей і якостей особистості (приклад створення у класі «Піраміди успіху» - обмін досвідом - кл. кер. 6 кл. Дунда А.В.).
- Про адаптацію учнів у новому колективі (з досвіду роботи – кл. кер. 8 кл. Васильченко Л.І.).
- Практичні рекомендації педагогічному колективу у разі виявлення фактів участі учнів школи в іграх типу «Зникни на 24 години», спільноти «Синій кит» та інші (виступ практ. психолога Бережко А.В.).
- Про удосконалення процесу виховання шляхом вибору ефективних форм виховної роботи (виступ ЗВР Суставової Н.В.).
Сподіваємося, що під час засідання колеги отримали новий досвід роботи, розширили уяву про можливість творчої самореалізації себе та учнів, збагатилися новими підходами, методами, формами роботи, що відповідають вимогам часу.