Комунальний заклад" Малотокмачанська загальноосвітня школа I-III ступенів" Малотокмачанської сільської ради Оріхівського району Запорізької області

Майстер-клас - «Організація освітнього процесу в НУШ на засадах педагогіки партнерства»

Привітні та допитливі учні, добрі батьки, кваліфіковані  вчителі та адміністрація школи – це все  компоненти партнерства. Що ж таке партнерство?

     30 жовтня на базі КЗ «НВК «Основа» Омельницької філії ім. академіка М.А. Доллежаля Преображенської сільської ради був проведений майстер-клас. Його провела кандидат педагогічних наук тренер  Бабко Тетяна Миколаївна. Даний тренінг мали можливість відвідати вчителі і з нашої школи Васильченко Л.І. та Демидьонок О.В.

     Тематика майстер-класу присвячена темі «Організація освітнього процесу в НУШ на засадах педагогіки партнерства». Початок заняття тренер розпочала з розминки «Асоціативний малюнок». Завданням даної вправи було зобразити, що є символом поняття «партнерства». Розминку виконували в окремих групах,  яких було 7.  Учасники визначили основі фактори якісного партнерства. Наприклад: спільна мета, активне слухання, вміння відчувати партнера, взаємодія та спільна праця, взаємопідтримка  та активний діалог.

     В процесі тренінгу стало зрозуміло всім присутнім, що в педагогіці партнерство - це не лише взаємовідносини та спілкування між вчителем та учнями. Партнерство має й інші компоненти, такі як учень-учень, вчитель-вчитель, вчитель-адміністрація, вчитель-батьки, адміністрація-учень, адміністрація-батьки. Отже партнерство – це командна робота, результат якої залежить від всіх учасників освітнього процесу.

     Щоб результат навчання був позитивним, звісно, недостатньо мати тільки компоненти партнерства, а треба використовувати ще й інструменти партнерської взаємодії. Що це за інструменти? А це і спільно створені правила, і пошук компромісних рішень, і залучення до спільної діяльності всіх учасників процесу, і усвідомлення «відповідальної свободи», і прийоми для прояву «лідерської позиції». Але одним із головних інструментів слід визначити використання  нових ролей, такі як: «тьютор», «фасилітатор» або «ментор». Тобто кожен учень має помічників в процесі навчання: батьків, вчителя, адміністрацію та однокласників.

     Звісно ж, що партнерство не можливе без такого фактору, як «довіра». Партнери повинні довіряти один одному, щоб результат був якісним та позитивним. Тільки такі партнери завжди досягатимуть поставлених цілей.

     Дякуємо адміністрації КЗ «НВК «Основа» Омельницької філії ім. академіка М.А. Доллежаля Преображенської сільської ради за організацію майстер-класу.

     Фоторепортаж можна переглянути у фотоальбомі Майстер-клас - «Організація освітнього процесу в НУШ на засадах педагогіки партнерства» (2019 рік).

Додати новий коментар

Plain text

  • Дозволені теґи HTML: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Рядки і абзаци переносяться автоматично.