31 травня 2017 учні 6 класу відвідали луки біля річки Конки з метою ознайомлення з рослинним та тваринним світом, а також дослідження впливу людської діяльності на навколишнє середовище.
Під час екскурсії учні ознайомилися з екосистемою луків. Лу́ки — ділянка ґрунту в умовах достатнього або надмірного зволоження, вкрита переважно багаторічними трав'янистими рослинами, в основному злаками та осоковими. Зазвичай використовується як пасовисько для домашньої худоби.
Учні згадали, що важливим чинником для екосистеми заплавних луків є зволоженість. Ґрунт на заплавних луках досить вологий протягом усього літа, бо ґрунтові води залягають тут неглибоко. Тому тут ростуть вологолюбна калюжниця, аїр, осока.
Учні мали можливість спостерігати за типовими мешканцями мілководної частини річки Конки: жабами, комарами та комахами. Але згадали, що тут ще мешкають молюски ставковика і жабурниці, водомірки, жук-плавець. Їхня спільна назва – планктон. Ними живляться пуголовки, мальки риб та деякі дорослі риби, як-от карась і короп. У річці водяться і хижі риби – щука та окунь.
Учні згадали тварин лугу: степового зайця, бабака, ховраха, лисицю-корсак, тхора, тушканчика, крота, землерийку, сліпака, різних видів мишей, жайворонка, перепілку, степову гадюку, прудку ящірку і багато комах. Всі вони пристосувалися до життя в умовах лугу.
Дітей засмутило те, що екосистема луків під загрозою забруднення через надмірну кількість сміття, а також через людську байдужість до її стану.
Після відпочинку учні влаштували на березі річки невеликий відпочинок, насолодились звуками природи.