У першокласників24 листопада у 1-А класі пройшов відкритий урок з природознавства з використанням особистісно - орієнтованих технологій навчання на тему «Листяні та хвойні рослини». Для реалізації мети уроку вчитель Савченко Н. О. застосувала діяльнісний підхід до вивчення природознавства. Використані на уроці інтерактивні форми і методи навчання (робота в парах, групова робота, робота з малюнками) надавали учням можливість активної пізнавальної діяльності через посильну самостійну роботу, сприяли ефективному накопиченню кожною дитиною свого особистого досвіду, учні вчилися самостійно аналізувати власну діяльність на уроці та знаходити шляхи подолання труднощів, які виникали в процесі виконання поставлених завдань. Закріпити і розширити знання про різноманітність рослин, познайомитись з новими видами дерев, засвоїти правила поведінки у природі першокласники мали можливість під час екскурсії до сільського парку. Діти з цікавістю розглядали молоді саджанці хвойних (ялина, сосна) та листяних (дуб, горобина, береза, липа, калина) рослин. Для розпізнавання рослин учні на практиці використали знання набуті на уроці природознавства. Діти спробували уявити молодий парк в майбутньому через 10…100 років і в ході гри «Засели парк тваринами» з’ясували, які тварини оберуть цей парк своєю домівкою. Для того, щоб зберегти парк для прийдешніх поколінь, учасники екскурсії склали пам’ятку «Правила поведінки у природі». Центральний сільський парк має важливе значення. Крім того, що він є зеленими легенями с. Мала Токмачка, він ще і прекрасна лабораторія для вивчення природознавства. Школярі будуть насолоджуватись красою дерев, спостерігати за їх ростом, оберігати та примножувати парк. Фоторепортаж ви можете переглянути в фотоальбомі: "У першокласників" (2015 рік) |