“Учень – це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити”
К.Ушинський
У січні на основі аналізу навчальних досягнень учнів школи було встановлено рейтинг навчальних досягнень за І семестр 2013-2014н.р.
Аналіз було проведено з метою покращення навчальних успіхів не лише окремих учнів , але і всього класу, що сприятиме кращому і поглибленому вивченню не лише окремих , але всіх інших предметів. У цілому аналіз успішності, її діагностування має характер об'єктивної констатації результатів.
Підсумки результатів рейтингів були оголошені на першій робочій лінійці у ІІ семестрі, та стали предметом обговорення на класних учнівських зборах.
Рейтинговий аналіз навчальної діяльності буде проведено і за результатами ІІ семестру і навчального року вцілому з урахуванням додаткових показників позакласної навчальної діяльності ( результатів участі в олімпіадах та навчальних конкурсах і т.п.).