Школа на шляху освітніх реформРобота шкiльних методичних об’єднань у сучасній школі – це цілiсна система дій та заходів, метою якої є підвищення професiйної компетентностi та методичної майстерності вчителя, що, у свою чергу, спонукає кожного з них до роботи над удосконаленням свого фахового рівня, сприяє взаємному збагаченню членів педагогічного колективу творчими знахідками, дає можливість молодому вчителю вчитися педагогічній майстерності у старших і більш досвідчених колег, забезпечує підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку. 10 січня 2018 року відбулися чергові засідання шкільних методичних об’єднань. Було розглянуто питання результативності освітньої діяльності за І семестр 2017-2018 н.р. по предметно, проаналізовано роботу з обдарованими, здібними учнями та їх участь в учнівських предметних олімпіадах, інтелектуальних і творчих конкурсах. Особливу увагу було приділено висвітленню проблем реалізації компетентнісного потенціалу навчальних предметів, як складової процесу формування ключових компетентностей. Крім того вчителі предметів гуманітарного циклу розглядали питання: інноваційні технології в практичній діяльності вчителя, а саме «Веб-квест на уроках української мови та літератури – ефективний засіб мотивації навчальної діяльності старшокласників» (голова МО Рябухи Л.В.). На засіданні шкільного МО вчителів предметів природничо-математичного циклу учитель географії Московка С.В., учитель фізики та математики Панасенко В.Я, учитель хімії та біології Кравченко К.А. поділилась досвідом використання різних методичних прийомів для підвищення мотивації учнів до навчальної діяльності. Вчителі початкових класів на засіданні свого методичного об’єднання обговорювали проблеми реалізації Концепції «Нова українська школа» в нашому навчальному закладі, узгодили якою має бути класна кімната майбутнього 1 класу, а також обмінялися досвідом впровадження в практику елементів інтегрованого навчання, сучасних методик вивчення віршів напам’ять. На засіданні шкільного методичного об’єднання класних керівників було розглянуто питання: імідж учителя як компонент культури педагогічної діяльності, система формування громадянських цінностей учнівської молоді, запропоновано різні види вправ щодо формування ціннісних орієнтирів особистості старших підлітків. Класні керівники обмінялися досвідом організації роботи з учнями, які входять до «групи ризику». Також на засіданнях шкільних методичних об’єднань піднімалось питання формування в учнів свідомого ставлення до виконання вимог інструкцій та правил безпеки життєдіяльності у різних життєвих ситуаціях. 12 січня 2018 року в школі пройшло засідання педагогічної ради по підсумках роботи школи за І семестр 2017-2018 навчального року та коригуванню планів на ІІ семестр.
З детальним аналізом роботи школи за півріччя ознайомила колег заступник директора школи з навчально-виховної роботи Штанько О.В. Особливу увагу було звернуто на проблемні питання щодо надання якісних освітніх послуг, які стосуються компетенції вчителя.
Заступник директора школи з виховної роботи Суставова Н.В. представила своє бачення шляхів формування компетентностей, необхідних для успішної самореалізації учнів в ХХІ столітті відповідно до концепції нової української школи.
Директор школи Гамов О.Г. проінформував педагогічний колектив з тими змінами, які чекають школу в 2018 році в плані матеріально-технічного забезпечення.
В ході обміну думками було намічено завдання та шляхи поліпшення стану результативності навчання, виховання та розвитку учнів в сучасних умовах.
Бажання працювати по-новому, обговорення, аналіз проблем, що виникають, планування роботи по пошуку ефективної взаємодії учасників освітнього процесу, підтримання творчої ініціативи, згуртовує членів нашого колективу та надає впевненість у своїх поглядах і діях. Фоторепортаж ви можете переглянути у фотоальбомі Методична робота в школі (2018 рік). |